Son yarı finalist GÖZTEPE oldu!

Ziraat Türkiye Kupası yarı finale yükselecek dördüncü takım Göztepe oldu. Göztepe, İstanbul’da oynanan maçta 1-0 yenik duruma düşmesine karşın Beşiktaş’ı 3-1 yendi. Beşiktaş, 1-0 önde oynarken Tayyip Talha Sanuç’un 36. dakikada kırmızı kart görmesi üzerine maçın bir saate yakın bölümünü 1 kişi eksik oynadı. Beşiktaş’ın tek golü 30. dakikada Muçi’den geldi. Göztepe’nin 3 golünü de Romulo 30, 79 (penaltı) ve 81.dakikalarda attı. Göztepe, yarı finalde Trabzonspor’la, Trabzon’da karşılaşacak. Öteki yarı final maçı Konyaspor ile Galatasaray arasında Konya’da oynanacak. Ziraat Türkiye Kupası yarı final maçları 22-24 Nisan tarihleri arasında, final maçı ise 14 Mayıs’ta oynanacak.

FUTBOL - 03-04-2025 23:53

Günün Diğer Haberleri