Türkiye Kupası'nda Galatasaray ve Trabzonspor yarı finale yükseldi

Galatasaray, Türkiye Kupası çeyrek finalinde deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe'yi 2-1 yenerek yarı finale yükseldi. Galatasaray'ın gollerini 10. dakikada ve 27. dakikada penaltıdan Victor Osimhen attı. Fenerbahçe'nin golü 45+1. dakikada Sebastian Szymanski'den geldi. Günü öteki finalisti Trabzonspor oldu. Trabzonspor, normal süresi 2-2 biten maçta Bodrum FK’nü 3-2 yenerek adını çeyrek finale yazdırdı. Son finalist yarın Beşiktaş ile Göztepe karşılaşmasından sonra belli olacak.

FUTBOL - 02-04-2025 23:18

KARŞILAŞMADA 4 KIRMIZI KART ÇIKTI

Mücadelenin son anlarında iki yedek kulübesi arasında kavga çıktı. Mert Hakan Yandaş, Salvatore Foti, Kerem Demirbay ve Barış Alper Yılmaz, çıkan olayların ardından kırmızı kart gördü.

Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Galatasaray, Konyaspor ile karşı karşıya gelecek.

Günün Diğer Haberleri