Vali Nedim Akmeşe, havai fişek fabrikasındaki patlamada 1 vatandaşınhayatını kaybettiğini, 1 vatandaşın da yaralandığını bildirdi.Havai fişek fabrikasında patlama: 1 ölü, 1 yaralı - Resim : 1

Patlamanın ardından çıkan yangının söndürüldüğünü belirten Akmeşe, "Bu yerler güvenlik önlemleri alınmış şekilde konumlandırılıyor. İmalat bütün halde değil, parça parça yerlerde yapılıyor. Şu anda devam eden bir durum yok. Hayatını kaybeden vatandaşımıza başsağlığı, yaralı işçimize de geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. Vali yardımcısı başkanlığındaki komisyon da çalışmalarına başladı. Nedenine ilişkin çalışmalar ile adli ve idari işlemler yürütülecek." dedi.